YVL Agency adviseert en creëert op het gebied van strategische Communicatie & PR. Op deze pagina vind je diverse cases die een greep zijn uit mijn werk.
Media-aandacht genereren voor het nieuwste boek van de wereldberoemde Brits-Nederlandse kunstfotograaf Jimmy Nelson.
Kunstfotograaf Jimmy Nelson nieuwste werk ‘Between the Sea & the Sky’. In samenwerking met Gardeners. Media-aandacht gegenereren op zowel nationale TV (Op1 en Hart van Nederland) als in landelijke nieuwsmedia.
Een PR strategie gericht op gerichte, proactieve mediabenadering met het persbericht en uniek beeldmateriaal (onder embargo) en het pitchen van media-interviews met Jimmy Nelson en geportretteerden uit het boek resulteerde in enorme landelijke publiciteit.
Een PR strategie gericht op gerichte, proactieve mediabenadering met het persbericht en uniek beeldmateriaal (onder embargo) en het pitchen van media-interviews met Jimmy Nelson en geportretteerden uit het boek resulteerde in enorme landelijke publiciteit.
PR voor het nieuwe boek van Herman Brood: een uniek werk met 3750 nog onbekende werken van Herman Brood, samengesteld door Xandra Brood en Uitgeverij Komma.
Media-aandacht genereren voor het boek met interviews en mediabenadering gericht op talkshows, landelijke nieuws- en vakmedia.
PR voor het nieuwe boek van Herman Brood: een uniek werk met 3750 nog onbekende werken van Herman Brood, samengesteld door Xandra Brood en Uitgeverij Komma. Media-aandacht genereren voor het boek met interviews en mediabenadering gericht op talkshows, landelijke nieuws- en vakmedia.
De zorgvuldig uitgedachte PR aanpak resulteerde en enorme landelijke media-aandacht voor dit unieke collectors item met 3750 onbekende werken van rock-‘n-roll legende en kunstenaar Herman Brood.
Freelance communicatiespecialist voor ‘Veerkracht’, een nieuw vitaliteitsplatform van Nationale-Nederlanden en HCS. Veerkracht heeft als doel om organisaties te helpen bij het in kaart brengen en verbeteren van de mentale, sociale en fysieke gezondheid van medewerkers, zodat ze lekker aan het werk zijn én blijven.
In mijn rol als communicatiespecialist was ik verantwoordelijk voor strategische communicatieplanning en de creatie van interne en externe communicatiematerialen voor de lancering van het platform en de onboarding van nieuwe klanten.
Freelance communicatiespecialist voor ‘Veerkracht’, een nieuw vitaliteitsplatform van Nationale-Nederlanden en HCS. Veerkracht heeft als doel om organisaties te helpen bij het in kaart brengen en verbeteren van de mentale, sociale en fysieke gezondheid van medewerkers, zodat ze lekker aan het werk zijn én blijven.
Voor een periode van 6 maanden onderdeel van het interne innovatieteam van Nationale-Nederlanden om Veerkracht te lanceren. In mijn rol als communicatiespecialist was ik verantwoordelijk voor strategische communicatieplanning en de creatie van interne en externe communicatiematerialen voor de lancering van het platform en de onboarding van nieuwe klanten.
In mijn rol als freelance Communicatiespecialist binnen het team van Veerkracht (onderdeel NN) heb ik voor een periode van 6 maanden geadviseerd en gecreëerd op het gebied van Communicatie & Content.
Freelance PR manager voor social technology agency Gospooky, pionier op het gebied van social media marketing en AR. Media-aandacht genereren en speaking opportunities creëren op nationaal en internationaal niveau voor (de CEO van) Gospooky.
Het generen van media aandacht op nationaal en internationaal podium, resulterend in:
Freelance PR manager voor social technology agency Gospooky, pionier op het gebied van social media marketing en AR. Media-aandacht genereren en speaking opportunities creëren op nationaal en internationaal niveau voor (de CEO van) Gospooky.
Het generen van media aandacht op nationaal en internationaal podium, resulterend in:
Lange termijn samenwerking voor het genereren van een drumbeat aan verhalen, creëren van speaking opportunities en media-aandacht op een nationaal en internationaal podium.
Automated page speed optimizations for fast site performance